GROG GILGAMAR – Daily moci i oprema

Post ce da se uredjuje i update-uje po potrebi. Svakako necu moci da uocim ili procitam sve iteme i magije od svakoga, pa sta bude trebalo da se koriguje ili doda, sredice se. Sem ovoga, Grog moze ranged oruzja koristiti kao melee+1, a Ganarsi ne mogu zbog velicine prstiju da koriste ljudske puske. Takodje ima +1 na rollove vezane za hvat, zbog bionicke ruke.

e580937881e4b825-1

LVL 0:

  • COMMUNE WITH ELDERS – Grog ulazi u meditaciju (verovatno usled alkohola) i komunicira sa dusama svojih predaka, uglavnom zbog usmerenja i pitanja
  • MALLUS ASURYAN BIOSYNTH EXO-SUIT – Standardna akcija oblacenje odela, daje +2 odbranu (athl i body),  imunost na sonicni dmg, pri gubljenju svesti, armor vraca Groga na unapred definisano mesto

LVL 1:

  • JETPACK JUMP – Trostruki skok na minut
  • HUNTER’S MARK – Grog ima +1 na sve napade protiv bica koje odabere na sat vremena, i kako mu je zabelezeno na pip-boyu, ima +2 na sve perception ili investigation checkove da ga pronadje

LVL 2:

  • SHATTER – Bionickom rukom napravi intenzivan bolan zvuk, 10 ft rad sva bica primaju provoke +2 ili melee + 2 dmg, roboti i bica (vanzemaljci i elementali) sacinjeni od metala kristala ili kamena primaju jos 2 dmg, takodje se svi objekti u toj okolini lome ako su nacinjeni od pomenutog materijala
  • FLAMING GRENADE – Grog iz ruke ispaljuje bombu shoot +2 dmg, 5 ft velicine, range je 60 ft, moze da pomera kao bonus akciju ostatak bombe (minut traje, 30 ft po potezu) i ona ostavlja za sobom vatreni trag, a svako ko joj pridje prima craft +2 dmg
  • HUNTER’S MARK 2 – Kao obican Hunter’s Mark, samo vazi za 2 bica

LVL 3:

  • HYPNOTIZER – Ispaljuju se psihodelicne boje sa osamucivanje, 30 ft cube, shoot +2 roll protiv willa protivnika, osamuceni protivnici su minut nepokretni sve dok ih neko ne prodrma ili ne napadne
  • WALL OF DUST – Ispaljuje pesak i pravi zid 30 ft dug , 10 ft debeo i 10 ft visok, traje 10 minuta, svako ko prodje kroz zid je oslepljen i hoda 3 puta sporije
  • GRENADE LAUNCHER – range je 150 ft, shoot +3 dmg za sva bica u 20 ft krugu, zapaljuje i topi odgovarajuce objekte
  • FORCE PUNCH – Napad bionickom rukom melee +1, udaljava protivnika 15 ft
  • GANARS BLOOD RAGE – Besni grog dobija +1 melee i +1 body, -1 athletics, traje runda po nivou
  • JETPACK – Letenje do 10 min, brzinom 60ft

LVL 4:

  • LOCATE CREATURE – Ako mu je bice poznato i nalazi se u blizini od 1000 ft, Grog moze saznati gde je pozicionirano i kuda se krece
  • DOMINATE BEAST  – Pokorena zver mora slusati naredbe minut, svaki put kada primi stetu, dobija sansu da pokusa da prekine slusanje
  • SHOUT  – Ganarski urlik ostecuje sva bica u dometu od 30 ft za provoke+3, takodje moze da ih ucini gluvim na 2d6 rundi
  • PSIONIC SMITE – Na melee napad besni Ganars dodaje i +3 mental dmg i protivnik ima -2 na sve rollove sledecu rundu, takodje moze da onesposobi protivnika potpuno tu rundu

LVL 5:

Telepathic Bond – Grog i odgovarajuci ostatak partija (do 10 osoba) mogu komunicirati sat vremena dokle god su na istoj planeti

Ancestral Memory – +2 will za insight/intuiciju na minut, ako d100 prebaci ispod 70+nivo lika, Grog od predaka dobija direktan odgovor na jedno pitanje

Destructive Wave – Ganars udara bionickom rukom o zemlju, svi okolo 30 t rad primaju melee +1 dmg i craft dmg, za dobar roll su oboreni na zemlju

Circle of Power – Na 10 min, oko Groga zraci sfera 30 ft rad, on i sva prijateljska bica imaju +2 protiv psionickih napada

LVL 6:
-Find the Path: U trajanju od jednog dana, Grog zbog pip boya zna najkraći mogući put do odredišta koje mu je poznato, radi i u svemiru neograničenog rastojanja (kombo sa Marksom), ali ne interdimenzionalno
-Trve Seeing : Na sat vremena u dometu od 120 ft, uočava sva bića i objekte nevidljive tehnologijom ili psionički, vidi i u Eteričnu ravan (moze i odabrani saveznik)
-Primordial Ganars: Grog postaje uvećani i rumeniji, u trajanju runde po nivou, ima +2 na sve fizičke rollove (body, athl, melee, shoot) ali ne može koristiti nikakve spellove bioničke ruke, pip boya, Ganarške svesti i ostale opreme
-Hell Noon: Ispaljuje metak nadjen u demonskoj tvrdjavi, bonus +1/5 lvla fire dmg koji ignoriše svu imunost mete, spaljeni leš je skoro nemoguć za reanimaciju (ili besmislen jer ce biti problem), ukleti metkovi navodno vode dušu direktno u paklove (bonus za provoke +2)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s