DAIMOSS – Daily moci i oprema

Post ce da se uredjuje i update-uje po potrebi. Svakako necu moci da uocim ili procitam sve iteme i magije od svakoga, pa sta bude trebalo da se koriguje ili doda, sredice se. Inace, Daimossova oba maca su +2 melee, armor se vodi kao healing kit ili station sa dovoljnim alatom za pokusaj skidanja rana, u toku borbe takodje ima ovu mogucnost kao bonus akciju svaki put kada ubije bice, a na 9-om lvl-u postaje half-dead.

Incubi_Warrior.png

LVL 0:

  • RADIO/MALLUS ASURYAN WEP COMM – Lik moze da komunicira tiho i bezicno sa ostalim likovima ili clanovima party-ja koji imaju radio, fizicke prepreke ne smetaju, ali postoje izuzeci.
  • TALISMAN 1 – Daimoss ne moze koristi magiju, ipak moze da skladisti moci drugih psionika (i neke arcane energije) u svoja 3 artifakta, nakon iskoriscenja moci, artifakt ostaje prazan i moze preuzeti sledecu moc, prvi moze lvl 1 moci
  • TALISMAN 2 – drugi moze lvl 2 moci
  • TALISMAN 3 – treci je za lvl 3 moci
  • ARCANE JUMP – Daimoss uvek ima duplo vecu duzinu skoka
  • UNYIELDING MOVEMENT – Daimoss moze koristiti kretanje po vodi i vertikalnim povrsinama kao normalno, s tim sto ne moze to koristiti duze od svog trenutnog movement speeda (npr ne moze trcati po zidu 500 ft-a bez prekida)

LVL 1:

  • MINA – (ostalo od Marr Vizle), craft +2 dmg na 10 ft kocka, trigeruje se kao zamka
  • SLEEP BLADE – Uspesan melee roll uspavljuje na minut
  • SLOW FALL – Na minut ne prima nikakav dmg od visine/gravitacije

LVL 2:

  • INVISIBILITY – Arcane armor postaje proziran na sat vremena, prekida se ako Daimoss napadne, koristi neki uredjaj ili drugu moc
  • WARDING WEAPON – Na rundu/lvl, Daimoss se brani ostricom od svih fizickih melee napada (ipak, ne vraca napade), ne izaziva attack of opportunity kada baca magije, trazi zauzetost jedne ruke tj 1h seciva

LVL 3:

  • DISPEL DEMONIC – Ukida demonsku psionicku moc objekta, bica ili efekta, za dobar roll moze i uskladistiti energiju u svoje talismane
  • VISION OF HELL – Daimossov oklop i njegove rune stvaraju vizije dimenzija, protivnici imaju minut -2 protiv fear-a ili zastrasivanja (ne vazi za demone i outsidere odomacene u tim realnostima)
  • ARCANE CIRCLE – 10 ft rad, 20 ft visok energetski zid, treba odabrati tip bica (elementalni outsider, demonski outsider, celestialni outsider, undead, masina), zid je nepomican ( 🙂 ) i traje sat vremena, bice ne moze fizicki proci kroz tu energiju, ima -2 na napade na bica unutar tog kruga i likovi unutar ne mogu biti sarmirani, uplaseni ili possesovani
  • NONDETECTION – 8 sati ne moze da se registruje senzorima niti psionickim umom

LVL 4:

  • GREATER INVISIBILITY – Omogucava nevidljivost 1 minut, i ona se ne prekida akcijama niti napadima
  • – SHADOW STEP – Kao teleport, ali samo na podrucju noci, senke i dovoljne tame, 100 ft
  • – FIRE TRAP – Minijaturna mina koja se postavlja na predmete (i brave i ostale manje objekte) craft+3 dmg 5ft oko predmeta, predmet ostaje neostecen nakon aktivacije zamke
  • – DEATH WARD – U slucaju da je ceo stress otisao i da su sve rane popunjene, Daimoss-a je potrebno ostetiti dva puta a ne jedanput (tehnicki, umesto da padne na 0 helta, pada na 1, bez davanja fate poena). Daimoss takodje ima +2 protiv svih vrsti mracnih psionickih moci i nekromanserskih napada i imun je na bilo koji oblik isisavanja zivotne energije, oba efekta traju 8 sati.

LVL 5:

Mislead – Postaje nevidljiv i pravi iluzornog klona kojim upravlja 10 min sa njegovim culima po zelji i duplim move speedom, napadi prekidaju iluziju

Wreath of Blades – Daimoss nanosi melee dmg kao bonus akciju 5 ft rad oko sebe (jedan napad), traje rundu po nivou, ne izaziva attack of oportunity nicime (ni mocima ni pucanjem)

Shadow Evocation – Mracna energija u Daimossovom oklopu moze da iskoristi bilo ciju moc koju je on uneo u Talismane ranije, napadacke magije ako su prepoznate kao shadow kopije nanose samo 20% dmg

Spellbreaker – Daimoss aktivira svoj talisman, traje runda po nivou, omogucava mu da ponistava ili prekida sa will ili craft rollom psionicku moc (do lvl 3) protivnika, za dobar roll, on ili Nysyr mogu da bace tu moc na protivnika, ili da onesposobe psionika da je opet prizove

LVL 6

-Cloak of Dreams: Svako bice koje diše ili ima čulo mirisa koje pridje Daimossu na 5ft se brani will-om protiv uspavljivanja na minut, ranjavanje ili akcije bude biće
-Blade Barrier: (Combo sa Nysyrom) Stvara se zid dug 20ft po lvlu ili krug precnika 5 ft po lvlu, visoko 20ft, svako ko prodje prima melee +3 dmg, zid daje +2 na odbranu od ranged napada, minut po nivou
-Wraithbone Resistance: Daimoss na 24 sata ima +2 protiv svih unutrasnjih umanjenja fizickih skillova (npr hakovanje, kletve, bolesti, ali ne vazi za npr. teren i spoljne uticaje)
-Shadow Walk: Daimoss i sva dodirnuta bica (nevoljna rade athl save) su prebacena u Shadow ravan, gde im za put ekvivalentan u materijalnom svetu treba duplo manje vremena, ipak, pri izlasku se nalaze 1d10 x 100 ft od odredista, i ne moze se koristiti za izvidjanje i spijuniranje zbog mutnog razaznanja preklapanja sa obicnom realnoscu, traje sat/lvl i moze se vise puta ulaziti i izlaziti

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s